Ga naar hoofdinhoud

allround secretaresse

Een secretaresse, management assistent, of vliegende keep, you name is!

Jij bent niet voor een gat te vangen want…

Dit zijn je taken :

  • Verzorgen van binnenkomende en uitgaande correspondentie;
  • Verzorgen van de reizen van onze collega’s (vluchten, hotels);
  • Organiseren van vergaderingen en notulen;
  • Beheer diverse agenda’s;
  • Coördineren en verzorgen van interne communicatie;
  • Organiseren en begeleiden van (project) evenementen;
  • Ontvangen van gasten;
  • Ondersteuning aan project managers;
  • Coördinatie en bewaking huisstijl;
  • Bestellingen drukwerk, relatiegeschenken, etc;
  • Offertes aanvragen en rekwisities aanmaken, ontvangsten inboeken;
  • Assistentie klanten (o.a. huisvesting regelen, hotels boeken);
  • Ondersteuning management;
  • Beheer diverse email boxen;
  • Ondersteuning commerciële afdeling;
  • Aanmelden personeel voor cursussen en administratief verwerken;
  • Up-to-date houden van personeelsdossiers;
  • Huisvesting van onze eigen Poolse medewerkers verzorgen;
  • Secretariële ondersteuning aan HR afdeling;
  • Opvangen van en coördineren van alle dagelijkse zaken die zich

    aanmelden;

  • Narrowcasting & HFGConnect publicaties (in samenwerking met

    Communications);

  • Verzorgen van project document control tijdens afwezigheid collega;
  • Afdelingsondersteuning zoals uren registratie.

24 uur per week is dus te weinig, dat snap jij, dat kan alleen in een duobaan met iemand anders.

Krijg jij er gelijk zin in, pas je in een mannenwereld en spreek en schrijf je goed NL en EN, reageer dan snel!

Back To Top