Ga naar hoofdinhoud

customer service medewerker, fulltime/parttime (HBO niveau)

Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de organisatie op diverse gebieden om onze dienstverlening te optimaliseren. Het is een breed takenpakket waarbij iedereen op de afdeling zijn eigen focus heeft, maar jullie zaken van elkaar over kunnen nemen.

 

Wij zoeken voor deze functie een enthousiaste nieuwe collega die van aanpakken weet en die eigen initiatief en het ondernemerschap niet schuwt.

 

Jouw takenpakket

 

Opstellen, verwerken, controleren en archiveren van offertes, bevestigingen en overige correspondentie t.b.v. nieuwe en bestaande klanten

Inrichten, muteren en beheren van contracten in SAP

Verwerken en verstrekken van planningen en orders t.b.v. de uitvoering en onderaannemers

Maken van objecthandboeken en werkprogramma’s a.d.h.v. contractmutaties

Beheren van klantendossiers

Aanmaken en beheren van diensten/roosters in het plansysteem

Bestellen, registreren en uitgeven van materialen, middelen en PBM’s

Wie ben jij?

 

Wij zoeken iemand met een HBO denk- en werk niveau en ervaring op een soortgelijke afdeling. Je kunt goed plannen en organiseren. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel verbaal als schriftelijk. Klanten te woord staan is voor jou geen probleem want jij bent in het bezit van goede communicatieve en sociale vaardigheden.

 

Met Word en Excel kun jij goed overweg. Je kunt goed zelfstandig werken, ook ben je kwaliteitsbewust en dienstverlenend ingesteld. Ervaring met SAP en aanvullende ERP software is een pré.

Interesse? upload je cv!

Back To Top