skip to Main Content

Account manager personeelsdiensten, fulltime (HBO)

Accountmanager Technische personeelsdiensten M/V

 

In deze functie krijg je alle ruimte tot ondernemerschap om binnen jouw eigen discipline jouw groep klanten proactief te bedienen en te voorzien van kwalitatief technisch uitvoerend personeel. Volledige teams, met leidinggevende die het werk uit handen komen nemen. Je bent eigenlijk vestigingsmanager, zonder dat je je bezig hoeft te houden met het zoeken van personeel en het aansturen van recruiters en planners.

 

Kerntaken:

  • Accountmanagement (klantcontacten onderhouden en uitbouwen)

* Prospectbewerking (het binnen halen van nieuwe klanten door aanbodgestuurd kandidaten/teams te bemiddelen)

  • De accountmanager (werkzaam vanuit NL) is leading en verzorgt correcte informatie over projecten aan de Project Support Planner en recruiters in het buitenland. Jouw taak dus om een heldere en constante communicatie te borgen zodat je collega’s constant voorziet van alle informatie vanuit de klant rondom het plannen en coördineren van technische medewerkers afkomstig uit o.a. Litouwen – Estland – Letland – Oekraïne.
 op projecten in Nederland en België
  • Het houden van toolboxmeetings met kandidaten & werkplekinspecties.

Jouw profiel

  • Om succesvol te zijn ben je proactief ingesteld en ben je gewend om te werken in een dynamische omgeving.
  • Je bent commercieel slim en zeer klantgericht, je bouwt sterke relaties en beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden in NL en Engels
  • Je bent daarnaast nauwkeurig en werkt systematisch
ook op administratieve en organisatorisch vlak.
  • Je hebt een goede overview over de totale planning van alle facetten die bijdragen aan een goede bemensing van de projecten (Nederland & België)
  • De gewenste opleiding is HBO. Dit is geen harde eis.
We verwachten een zéér assertieve proactieve houding, Bevlogenheid voor een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid binnen een internationale werkomgeving met veel leuke collega’s.
Back To Top